O departamento de asesoría laboral conta igualmente que nas outras áreas con persoal altamente cualificado e encárganse da
xestión e asesoramento no ámbito da xurisdición social, orientado aos clientes da modalidade de contratación que máis lle convén, axudas e subvencións, confección de nóminas, liquidación da seguridade social a través do sistema REDE, e asistencia ante
a inspección laboral
SERVIZOS:
- Comunicación de apertura ante Xunta de Galicia. Alta de empresa y obtención de la documentación laboral. Libro de visitas de inspección de traballo. Calendario laboral.
Estudo e formalización de contratos de traballo nas súas diferentes modalidades ante o INEM, tramitación de prórrogas.
- Altas, baixas e incidencias. Altas en autónomos, empregados de fogar e agricultura.
- Partes de accidente.
- Confección de recibos de salarios (nóminas mensuais e pagas extraordinarias).
- Confección de liquidacións e liquidacións de retribucións de traballadores por baixa voluntaria, fin de contrato ou despedimento.
- Liquidación de seguros sociais (TC1 e TC2) a través do sistema RED.
- Reclamacións e recursos laborais.
- Asistencia aos actos de conciliación ante o SMAC, en materia de despedimento, reclamación de cantidades, rescisión de contrato,
e recoñecemento de dereito.
- Representación ante os requirimentos da inspección de traballo.
- Redacción de informes por escrito en material laboral. Subvencións ao emprego e bonificacións á seguridade social.
- Expedientes de xubilación e pensións. Xestión de baixas laborais por enfermidade ou accidente laboral.
- Solicitude de adiamentos do pago de cotas da seguridade social.
- Representación ante os requirimentos da tesourería xeral da seguridade social. Declaracións IRPF ( Mod. 110 - 190 ).